Stawiając na Centrum Kompetencji VULCAN
wchodzisz na nowy poziom zarządzania
rozwojem kompetencji swojej kadry.

Oferta dla:

Oferta dla szkółOferta dla CUWOferta dla JST

Dostępne szkolenia /filtr/

Jak dodać oddziały w Arkuszu z podziałem na typy jednostek
Szkolenie on-line
1
Oprogramowanie VULCAN

Jak dodać oddziały w Arkuszu z podziałem na typy jednostek

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Jak w arkuszu opisać oddział wielospecjalnościowy i jego plan nauczania
Szkolenie on-line
1
Oprogramowanie VULCAN

Jak w arkuszu opisać oddział wielospecjalnościowy i jego plan nauczania

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Analiza opłacalności utworzenia wspólnej obsługi
Szkolenie on-line
3
Zarządzanie

Analiza opłacalności utworzenia wspólnej obsługi

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Dotacja podręcznikowa
Szkolenie on-line
3
Formalno-prawny

Dotacja podręcznikowa

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
III KONGRES EDUHORYZONTY [nagranie z kongresu]
Nagranie z kongresu
12
Dobre praktyki i wymiana doświadczeń

III KONGRES EDUHORYZONTY [nagranie z kongresu]

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Komunikacja empatyczna. O tym, jak żyć w zgodzie ze sobą i z innymi? Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [1 z 3]
Szkolenie on-line
3
Motywacja i rozwój osobisty

Komunikacja empatyczna. O tym, jak żyć w zgodzie ze sobą i z innymi? Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [1 z 3]

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Komunikacja empatyczna – jako wsparcie we własnych drobnych działaniach i dużych decyzjach. Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [2 z 3]
Szkolenie on-line
3
Motywacja i rozwój osobisty

Komunikacja empatyczna – jako wsparcie we własnych drobnych działaniach i dużych decyzjach. Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [2 z 3]

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Komunikacja empatyczna – droga do porozumienia z innymi. Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [3 z 3]
Szkolenie on-line
3
Motywacja i rozwój osobisty

Komunikacja empatyczna – droga do porozumienia z innymi. Cykl szkoleń z komunikacji empatycznej [3 z 3]

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Umowy o zamówienie publiczne
Szkolenie on-line
3
Formalno-prawny

Umowy o zamówienie publiczne

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Jak efektywnie rozwiązywać problemy. Jak nie wpadać w pułapki nieefektywnego rozwiązywania problemów
Szkolenie on-line
3
Zarządzanie

Jak efektywnie rozwiązywać problemy. Jak nie wpadać w pułapki nieefektywnego rozwiązywania problemów

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Zarządzanie kryzysowe – jak być przygotowanym na nagłe, niespodziewane sytuacje i zdarzenia
Szkolenie on-line
3
Zarządzanie

Zarządzanie kryzysowe – jak być przygotowanym na nagłe, niespodziewane sytuacje i zdarzenia

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia
Sytuacje kryzysowe w szkole i placówce oświatowej
Szkolenie on-line
3
Bezpieczeństwo

Sytuacje kryzysowe w szkole i placówce oświatowej

Szkolenie prowadzi:

Szczegóły szkolenia