Regulamin świadczenia usług
w ramach platformy rozwoju kompetencji Centrum Kompetencji VULCAN

§1 Postanowienia ogólne

  1. Dostawcą usług w ramach oferty Centrum Kompetencji VULCAN jest VULCAN sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu (51-116), ul. Wołowska 6, nr NIP 898-001-44-51. Z usługodawcą można skontaktować się pisemnie na powyższy adres, telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta VULCAN pod numerem +48 71 757 29 29, mailowo na adres cok@vulcan.edu.pl oraz za pomocą formularza dostępnego na stronie https://ck.vulcan.pl.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług oferowanych w ramach Centrum Kompetencji VULCAN zarówno w odniesieniu do użytkowników indywidualnych, jak instytucji nabywających szkolenia lub pakiety rozwoju kompetencji.
  3. Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 poz. 344 ze zm.).

§2 Definicje

Przyjmuje się następujące znaczenie pojęć używanych w niniejszym Regulaminie:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin.
  2. Usługodawca – dostawca usług wskazany w §1 ust. 1.
  3. Platforma CKV – serwis internetowy dostępny pod adresem https://ck.vulcan.pl wraz ze wszystkimi jego funkcjonalnościami, w szczególności dostępnymi dla zarejestrowanych i zalogowanych Użytkowników.
  4. Użytkownik lub Uczestnik szkolenia – osoba fizyczna korzystająca z usług dostarczanych w ramach oferty Centrum Kompetencji VULCAN, w szczególności biorąca udział w formach rozwoju kompetencji dostępnych w ramach Platformy CKV, bez względu na źródło uprawnienia do danej formy doskonalenia (szkolenia dostępne bezpłatnie, formy rozwoju kompetencji dostępne w ramach pakietów nabywanych przez Instytucje, szkolenia nabywane bezpośrednio).
  5. Instytucja – szkoła, przedszkole, jednostka samorządu terytorialnego, samorządowa jednostka organizacyjna bądź niebędąca konsumentem osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, nabywające prawo do korzystania z form rozwoju kompetencji w ramach oferowanych Pakietów lub poza nimi.
  6. Pakiet rozwoju kompetencji lub Pakiet – zestaw form rozwoju kompetencji przeznaczony dla określonych grup docelowych, oferowany jako prawo do korzystania z tych form przez określony czas.
  7. Nabywca – Instytucja lub Użytkownik dokonujący zakupu usług oferowanych w ramach Platformy CKV.
  8. Szkolenie on-line – forma rozwoju kompetencji przygotowana przez Usługodawcę w formie materiałów wideo, audio lub dokumentów tekstowych, w tym z ilustracjami bądź z użyciem wszystkich albo wybranych spośród wskazanych powyżej elementów, utrwalona na Platformie CKV i udostępniana Uczestnikom szkolenia do zapoznania się poprzez odtwarzanie nagrań wideo lub audio bądź pobrania materiałów tekstowych. Szkolenia on-line wraz z towarzyszącymi im materiałami dodatkowymi stanowią treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
  9. Webinarium – forma rozwoju kompetencji przygotowana przez Usługodawcę polegająca na prowadzeniu w określonym czasie ilustrowanego materiałami prezentacyjnymi wykładu na żywo przez prowadzącego szkolenie, dostępnego dla Uczestników szkolenia za pośrednictwem narzędzi elektronicznych. Webinaria prowadzone są z użyciem zewnętrznego narzędzia dedykowanego realizacji tego typu spotkań, wybranego przez Dostawcę.
  10. Szkolenie stacjonarne – forma rozwoju kompetencji polegająca na prowadzeniu tradycyjnego szkolenia, tj. prowadzenia wykładu, interaktywnego wykładu lub warsztatów podczas bezpośredniego spotkania się prowadzącego szkolenie i Uczestników szkolenia w określonym czasie i miejscu.
  11. Konferencja lub Kongres – forma rozwoju kompetencji polegająca na przedstawianiu więcej niż jednego tematu przez więcej niż jednego prowadzącego, realizowana na żywo w określonym czasie w formie stacjonarnej lub za pośrednictwem narzędzi elektronicznych.
  12. Umowa – wzajemne zobowiązanie pomiędzy Nabywcą a Usługodawcą zawierane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  13. Zamówienie – dedykowany formularz na stronie https://ck.vulcan.pl, za pomocą którego Nabywca wyraża wolę zawarcia umowy poprzez akceptację oferty Usługodawcy.
  14. Konto użytkownika – przestrzeń w ramach Platformy CKV dedykowana Użytkownikowi, za pomocą której realizowane są wobec Użytkownika usługi.
  15. Ścieżki rozwoju kompetencji – zestawy form rozwoju kompetencji proponowane do realizacji przez danego Użytkownika, wraz z rekomendowanymi terminami ich realizacji.
  16. Kody promocyjne – ciągi znaków, których wprowadzenie w stosownych formularzach na Platformie CKV uprawnia do uzyskania dostępu do wybranych form szkoleniowych.
  17. Test końcowy – realizowana na zakończenie wybranych form rozwoju kompetencji forma weryfikacji wiedzy Uczestników, której zaliczenie (udzielenie odpowiedniej liczby poprawnych odpowiedzi) uprawnia do otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

§3 Prawo do korzystania z usług

  1. 1. Usługi oferowane w ramach Platformy CKV dzielą się na:
    1. dostępne dla wszystkich użytkowników sieci internet, którzy odwiedzą serwis pod adresem https://ck.vulcan.pl;
    2. dostępne dla Użytkowników posiadających Konto użytkownika na Platformie CKV;
    3. dostępne dla Użytkowników posiadających Konto użytkownika na Platformie CKV, którzy zostali przypisani jako uprawnieni w imieniu Instytucji będącej Nabywcą, sami stali się Nabywcą bądź są uprawnieni do wybranych form rozwoju kompetencji na innej podstawie (np. za pośrednictwem kodów promocyjnych).
  2. Dla wszystkich użytkowników sieci internet, którzy odwiedzą serwis pod adresem https://ck.vulcan.pl Platforma CKV oferuje następujące usługi:
    1. możliwość zapoznania się z ofertą Platformy CKV (w tym Pakietami, podstawowymi informacjami o poszczególnych formach rozwoju kompetencji oraz trenerach);
    2. możliwość utworzenia Konta użytkownika;
    3. możliwość przejścia (zalogowania się) do Konta użytkownika;
    4. możliwość kontaktu z Usługodawcą.
  3. Dla Użytkowników posiadających Konto użytkownika na Platformie CKV dostępne są wszystkie usługi wskazane w ust. 2 oraz:
    1. możliwość modyfikacji danych dotyczących Konta użytkownika, w szczególności wprowadzenie lub zmiana deklaracji o przynależności do danej Instytucji;
    2. możliwość wzięcia udziału (w szczególności odtworzenie) w formach rozwoju kompetencji, które zostały udostępnione nieodpłatnie wszystkim Użytkownikom;
    3. możliwość przeglądania form rozwoju kompetencji, w których Uczestnik szkoleń brał udział w przeszłości;
    4. możliwość zapoznania się/wzięcia udziału w dostępnych (w ramach posiadanych uprawnień) dla Użytkownika formach rozwoju kompetencji, w szczególności Szkoleniach on-line;
    5. możliwość zapoznania się z rekomendowanymi ścieżkami rozwoju kompetencji dla stanowisk zadeklarowanych przez Użytkownika (bez możliwości wzięcia udziału w formie rozwoju kompetencji, jeśli Użytkownik nie jest uprawniony do danej formy);
    6. uzyskania dostępu do danej formy rozwoju kompetencji z wykorzystaniem Kodów promocyjnych.
  4. Dla Użytkowników posiadających Konto użytkownika na Platformie CKV, którzy zostali przypisani jako uprawnieni w imieniu Instytucji będącej Nabywcą, sami stali się Nabywcą bądź są uprawnieni do wybranych form rozwoju kompetencji na innej podstawie (np. za pośrednictwem kodów promocyjnych) Platforma CKV oferuje wszystkie usługi wskazane w ust. 2 i 3 oraz w odniesieniu do form rozwoju kompetencji, do których są uprawnieni:
    1. możliwość wzięcia udziału w danej formie rozwoju kompetencji – adekwatnie do jej charakteru, w tym zapisania się na wydarzenia typu webinaria oraz wydarzenia stacjonarne;
    2. pobranie materiałów szkoleniowych, jeśli w danej formie rozwoju kompetencji zostały przewidziane przez Usługodawcę;
    3. w odniesieniu do Szkoleń on-line oraz Webinariów możliwość przystąpienia do Testu końcowego, jeśli w danej formie rozwoju kompetencji został przewidziany przez Usługodawcę;
    4. Użytkownikom, którzy uzyskają pozytywny wynik Testu końcowego pobranie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, jeśli w danej formie rozwoju kompetencji zostało przewidziane przez Usługodawcę.
  5. W przypadku kiedy Użytkownik jest Nabywcą lub korzysta z innej formy uzyskania dostępu do szkolenia (np. kodu promocyjnego) dostęp ten jest realizowany zgodnie z zasadami określonymi przy nabyciu dostępu bądź uzyskaniu kodu.
  6. W przypadku kiedy Użytkownik otrzymuje uprawnienia w związku z przynależnością do Instytucji będącej nabywcą o przyznaniu i odebraniu uprawnień decyduje administrator Instytucji. Usługodawca w żaden sposób nie wpływa na te decyzje i nie pośredniczy w ich podejmowaniu.
  7. W ramach ofert dostępnych na Platformie CKV mogą być realizowane formy rozwoju kompetencji dostarczane przez Dostawcę oraz inne podmioty, z którymi Dostawca współpracuje. Jeżeli dana forma rozwoju kompetencji dostarczana jest przez podmiot inny niż Dostawca jej opis na Platformie CKV zawiera taką informację.
  8. O ile przy konkretnej formie rozwoju kompetencji nie wskazano inaczej, szkolenia dostarczane przez Dostawcę realizowane są przez Ośrodek Doskonalenia Kadry Kierowniczej Oświaty VULCAN – akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli, której organem prowadzącym jest Dostawca.

§4 Zakres usług

  1. Udostępniane i realizowane za pośrednictwem Platformy CKV formy rozwoju kompetencji mogą być oferowane lub sprzedawane w następujących formach:
    1. pakietów rozwoju kompetencji;
    2. ścieżek rozwoju kompetencji;
    3. pojedynczych form rozwoju kompetencji.
  2. Zawartość poszczególnych form, o których mowa w ust. 1 jest wskazana na Platformie CKV.
  3. W ramach Platformy CKV mogą być oferowane, sprzedawane lub realizowane następujące formy rozwoju kompetencji:
    1. szkolenia on-line;
    2. webinaria;
    3. szkolenia stacjonarne;
    4. konferencje i kongresy.
  4. Uczestnicy mogą zapoznać się z treścią szkoleń on-line poprzez odtworzenie materiałów audio-video lub pobranie materiałów dodatkowych. Każde szkolenie posiada okres dostępności, który jest prezentowany Użytkownikom na Platformie CKV. Realizacja szkolenia on-line jest możliwa w okresie jego dostępności.
  5. Użytkownicy za pośrednictwem Platformy CKV rejestrują się na wybrane przez siebie terminy webinariów, rezerwując w ten sposób dla siebie miejsce. Liczba uczestników poszczególnych webinariów jest ograniczona, a Użytkownik jest za pośrednictwem Platformy CKV przed rejestracją na wybrany termin informowany o aktualnej liczbie dostępnych miejsc.
  6. Szkolenia stacjonarne oraz konferencje i kongresy są organizowane w terminach i miejscach określanych przez Dostawcę. Liczba uczestników poszczególnych wydarzeń jest ograniczona, a Użytkownik jest za pośrednictwem Platformy CKV przed rejestracją na wybrany termin informowany o aktualnej liczbie dostępnych miejsc.
  7. Szczegółowy zakres poszczególnych pakietów jest określony w ofercie prezentowanej na Platformie CKV.
  8. Dostawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zakresie pakietów, przy czym:
    1. zmiany polegające na rozszerzeniu pakietu o dodatkowe elementy (np. dodatkowe tematy szkoleń lub formy rozwoju kompetencji) nie wpływają na wzajemne zobowiązania pomiędzy Dostawcą i Nabywcą lub Użytkownikiem i mogą być dokonywane jednostronnie przez Dostawcę bez obowiązku informowania Nabywcy i Użytkowników;
    2. zmiany polegające na ograniczeniu pakietów lub ich elementów wprowadza się analogicznie do zmian w niniejszym regulaminie, zgodnie z regulacją §12 ust. 2.
  9. W przypadku, gdy nabywany przez Instytucję pakiet zawiera usługę umożliwiającą umieszczanie na Platformie CKV własnych szkoleń usługa ta jest realizowana za pośrednictwem dedykowanych funkcji na Platformie CKV albo bezpośrednio przez obsługę po stronie Dostawcy. Użytkownik pragnący skorzystać z tej usługi jest zobowiązany do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta VULCAN w celu uzgodnienia szczegółów jej realizacji (w szczególności wymagań technicznych odnoszących się do umieszczanych materiałów).

§5 Umowa i okres jej obowiązywania

  1. W ramach funkcjonowania Platformy CKV dochodzi do zawierania dwóch typów umów:
    1. umowy zawierane pomiędzy Nabywcą a Dostawcą lub Użytkownikiem a Dostawcą rodzące zobowiązania finansowe;
    2. umowy zawierane pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą nierodzące zobowiązań finansowych.
  2. Umowy rodzące zobowiązania finansowe to umowy obejmujące nabycie prawa do korzystania z form szkoleniowych udostępnianych przez Dostawcę odpłatnie. Jeżeli Nabywcą jest konsument, to umowy te stanowią jednocześnie umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  3. Umowy nierodzące zobowiązań finansowych to umowy obejmujące:
    1. prowadzenie Konta użytkownika na Platformie CKV;
    2. nabycie prawa do korzystania z form szkoleniowych, które zostały udostępnione Uczestnikom nieodpłatnie przez Dostawcę.
  4. Do poszczególnych umów odnoszą się:
    1. do umów, o których mowa w ust. 2 ust. 5-12.
    2. do umów, o których mowa w ust. 3 lit a ust. 13-16.
    3. do umów, o których mowa w ust. 3 lit. b ust. 17-18.
  5. Do zawarcia umowy dochodzi w momencie:
    1. złożenia Zamówienia standardowego na usługi oferowane Instytucjom;
    2. potwierdzenia przez Dostawcę złożonego przez Instytucję Zamówienia niestandardowego;
    3. opłacenia zamówienia w przypadku usług sprzedawanych bezpośrednio Użytkownikom.
  6. Przez Zamówienie standardowe należy rozumieć Zamówienie złożone za pośrednictwem formularza zamówienia, na którym nie oznaczono opcji prośby o uprzedni kontakt w celu indywidualizacji zamówienia. Zamówienie niestandardowe, to zamówienie, w trakcie składania którego przedstawiciel Instytucji zawnioskował o indywidualizację wybranych parametrów umowy.
  7. Warunki zawieranej umowy określają łącznie poniższe elementy:
    1. Zamówienie;
    2. Opis usługi (pakietu) znajdujący się na Platformie CKV;
    3. Niniejszy Regulamin.
  8. W przypadku wątpliwości lub ewentualnych rozbieżności stosuje się pierwszeństwo zapisów w kolejności wskazanej w ust. 3.
  9. O ile nie zostało inaczej uzgodnione i potwierdzone indywidualnie między stronami, umowy zawierane są na okres 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy kalendarzowych. W przypadku umów zawieranych przez Instytucje umowy zwierane są w formie odnawialnej.
  10. W przypadku umów zawieranych przez Instytucje, jeżeli żadna ze stron umowy najpóźniej na 1 miesiąc przed upływem terminu jej obowiązywania nie złoży drugiej stronie oświadczenia o braku woli kontynuowania umowy, ulega ona przedłużeniu na okres kolejnych 12 miesięcy.
  11. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 powinno zostać złożone drugiej stronie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod rygorem nieważności. Przy ustalaniu daty złożenia oświadczenia decyduje data doręczenia oświadczenia drugiej stronie.
  12. Osoba składająca oświadczenie woli w imieniu Nabywcy oświadcza, iż jest upoważniona do działania w imieniu Nabywcy, a także przekazuje swoje dane osobowe niezbędne do zawarcia umowy. Administratorem danych, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jest Dostawca. Informacje dotyczące przetwarzania tych danych są dostępne pod adresem https://vulcan.edu.pl/dane-osobowe.
  13. Do zawarcia umowy dochodzi w momencie rejestracji użytkownika na Platformie CKV.
  14. Umowa jest zawierana na czas nieoznaczony. Użytkownik może wypowiedzieć umowę poprzez usunięcie swojego konta na Platformie CKV.
  15. Zakres usług świadczonych w ramach umowy jest określony w §3 ust. 3 Regulaminu.
  16. Usługi świadczone na Platformie CKV, za wyjątkiem wskazanych w §3 ust. 2 Regulaminu realizowane są wyłącznie wobec Użytkowników, zatem zawarcie umowy, o której mowa w ust. 3 lit. a niniejszego paragrafu jest warunkiem koniecznym do korzystania z pozostałych usług.
  17. Do zawarcia umowy dochodzi w momencie rozpoczęcia realizacji formy szkoleniowej, która jest przedmiotem umowy bądź rozpoczęcia realizacji pierwszej formy szkoleniowej spośród zestawu form będących przedmiotem umowy. Szczegółowy zakres umowy jest określony każdorazowo wraz z przekazywaną Użytkownikowi ofertą.
  18. Zakres usług świadczonych w ramach umowy jest określony w §3 ust. 4 i 5.

§6 Opłaty

  1. Informacje dotyczące oferowanych produktów i usług na Platformie CKV zawierają także cenniki. Nabywca przed zawarciem umowy jest zobowiązany do zapoznania się z cennikiem interesujących go produktów lub usług.
  2. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany cenników, przy czym Nabywcę obowiązuje opłata za cały okres, na jaki została zawarta umowa zgodnie z cennikiem obowiązującym w dniu zawarcia lub odnowienia umowy. Zmiana cennika nie wymaga zmiany umowy.
  3. W przypadku zmiany cennika przez Dostawcę w odniesieniu do ofert kierowanych do Instytucji, Dostawca informuje Nabywcę o każdej takiej zmianie poprzez wysłanie informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Nabywcy wskazany w Zamówieniu. Nabywca jest zobowiązany zapoznać się z jej treścią. Jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania nowego cennika Nabywca nie wypowie umowy bądź nie przekaże oświadczenia o braku woli kontynuowania umowy uznaje się nowy cennik za zaakceptowany przez Nabywcę.
  4. Nabywca będący Instytucją reguluje zobowiązania finansowe wobec Dostawcy na podstawie otrzymywanych faktur VAT. Faktury VAT wystawiane są w formie elektronicznej i przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Nabywcy wskazany w Zamówieniu. Nabywca składając Zamówienie wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
  5. Nabywcy niebędący Instytucją regulują zobowiązania za pośrednictwem płatności elektronicznych w trakcie składania Zamówienia.
  6. Dostawca nie obsługuje płatności gotówkowych.

§7 Zaświadczenia i dokumentacja

  1. Po zrealizowaniu danej formy szkoleniowej oraz zaliczeniu testu końcowego, jeśli taki był przewidziany, Użytkownik ma możliwość pobrania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
  2. Zaświadczenie wystawiane jest w formie elektronicznej.
  3. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia są wystawiane w odniesieniu do form szkoleniowych spełniających wymogi formalne z punktu widzenia działalności placówki doskonalenia nauczycieli. W ramach Platformy CKV mogą być dostępne także inne formy rozwoju, dla których Dostawca nie ma możliwości wystawienia tego typu zaświadczenia. Informacja o tym fakcie znajduje się każdorazowo w opisie danej formy.
  4. Jeżeli jedną z usług świadczonych w ramach pakietu jest udostępnienie dokumentacji dotyczącej realizacji szkoleń przez podległych pracowników osobie zarządzającej Instytucją, usługa ta świadczona jest poprzez umożliwienie pobrania plików z Platformy CKV.
  5. Dokumentacja, o której mowa w ust. 4 jest propozycją Dostawcy, a jej odbiorca (osoba zarządzająca Instytucją) zobowiązana jest przed jej formalnym użyciem zweryfikować jej treść i wprowadzić ewentualne poprawki.

§8 Własność intelektualna

  1. Wszystkie treści udostępniane ze pośrednictwem Platformy CKV, w szczególności nagrania filmowe, nagrania audio, grafiki oraz teksty są własnością intelektualną Dostawcy lub właściwych podmiotów i z tego tytułu na podstawie obowiązujących przepisów podlegają ochronie prawnej.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania udostępnionych mu treści zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli do rozwoju własnych kompetencji.
  3. Użytkownik nie ma prawa do udostępniania materiałów podlegających ochronie osobom trzecim, nie ma prawa do ich rozpowszechniania ani wykorzystywania w innych, zarówno komercyjnych, jak i niekomercyjnych celach.
  4. Użytkownik nie ma prawa – poza materiałami oznaczonymi jako służące do pobrania – do pobierania i utrwalania po swojej stronie treści dostarczanych za pośrednictwem Platformy CKV. W szczególności dotyczy to nagrań filmowych oraz audio.
  5. W przypadku naruszenia praw własności intelektualnej zarówno Dostawca, jak i właściciele tych praw mogą dochodzić od Użytkownika odszkodowania za poniesione szkody, zarówno materialne, jak i niematerialne wynikające z tego naruszenia.
  6. Dostawca zastrzega sobie prawo do oznaczania (także w sposób niejawny) materiałów udostępnianych użytkownikowi do pobrania w sposób umożliwiający powiązanie ich z kontem użytkownika w celu zapewnienia sobie możliwości późniejszego dochodzenia roszczeń od Użytkowników łamiących postanowienia Regulaminu określone w niniejszym paragrafie. Oznaczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą zawierać jakichkolwiek danych osobowych Użytkownika.

§9 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych Uczestników szkoleń, Użytkowników, osób reprezentujących Instytucje jest Dostawca.
  2. Informacje o przetwarzaniu danych:
    1. Uczestników szkoleń i Użytkowników są dostępne pod adresem:
    2. osób reprezentujących Instytucje są dostępne pod adresem: https://vulcan.edu.pl/dane-osobowe.

§10 Rozwiązanie umowy, reklamacje

  1. Umowy, o których mowa w §5 ust. 1 lit. a rozwiązują się:
    1. w wyniku upływu terminu, na który zostały zawarte – w przypadku umów nieodnawialnych;
    2. w wyniku upływu terminu, na który zostały zawarte, jeśli którakolwiek ze stron złożyła w terminie przewidzianym w Regulaminie oświadczenie o braku woli kontynuowania umowy – w przypadku umów odnawialnych;
    3. po upływie 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku złożenia wypowiedzenia przez którąkolwiek ze stron.
  2. Umowy, o których mowa w §5 ust. 3 lit. a rozwiązują się w momencie usunięcia przez Użytkownika własnego konta na Platformie CKV.
  3. Umowy, o których mowa w §5 ust. 3 lit. b rozwiązują się:
    1. w wyniku upływu terminu dostępności danej formy rozwoju kompetencji, która była przedmiotem umowy,
    2. po upływie 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku złożenia wypowiedzenia przez którąkolwiek ze stron.
  4. Wszystkie oświadczenia o rozwiązaniu lub wypowiedzeniu umów powinny być składane na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres strony, pod rygorem nieważności. Przy ustalaniu daty złożenia oświadczenia w formie pisemnej decyduje data doręczenia oświadczenia drugiej stronie.
  5. Jeżeli Nabywca rozwiąże umowę z powodu innego niż wina Dostawcy, Dostawca zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia z tytułu tej umowy za cały okres, na który została pierwotnie zawarta.
  6. Jeżeli Nabywcą jest konsument przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy z Dostawcą w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia, z którego może skorzystać konsument stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu. Do oświadczenia o odstąpieniu umowy stosuje się regulacje ust. 4.
  7. Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dostawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. W takiej sytuacji Dostawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności związane z tą umową. Dostawca zwróci płatność w taki sam sposób, w jaki konsument dokonał płatności, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, w każdej sytuacji jednak który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Reklamacje związane z realizacją umów należy składać w formie pisemnej lub elektronicznej (na adres e-mail: cok@vulcan.edu.pl). Reklamacja powinna zawierać informacje takie jak: dane umożliwiające identyfikacje strony umowy, osoby do kontaktu w sprawie reklamacji (nr telefonu i adres e-mail do korespondencji), nazwa produktu/usługi, których dotyczy reklamacja, opis problemu/sytuacji i dokumentacja zdarzenia (np. elektroniczny zrzut ekranu komputera), data zdarzenia. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne zostanie wysłana przez Dostawcę na adres Nabywcy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia z reklamacją od Użytkownika.

§11 Wymagania i zagadnienia techniczne

  1. Platforma CKV jest serwisem dostępnym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
  2. Do korzystania z Platformy CKV niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z internetu oraz aktywne połączenie internetowe.
  3. Dostawca nie zapewnia ani nie ponosi kosztów dostępu do internetu po stronie Użytkownika. Dostęp do internetu jest niezbędny do korzystania z usług na Platformie CKV.
  4. Dostawca optymalizuje Platformę CKV do obsługi za pomocą przeglądarek Google Chrome oraz Firefox w ich najnowszych dostępnych wersjach.
  5. Obsługa Platformy CKV za pomocą innych przeglądarek niż wskazane w ust. 3 lub ich innych wersji najprawdopodobniej będzie możliwa, jednak Dostawca nie gwarantuje tej możliwości.
  6. Do korzystania z Platformy CKV Dostawca rekomenduje korzystanie z komputera o parametrach co najmniej: procesor klasy Intel i5, pamięć operacyjna 8GB oraz najnowsza wersja systemu operacyjnego Windows lub macOS.
  7. Dostawca zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw w świadczeniu usług za pośrednictwem Platformy CKV, związanych z jej konserwacją lub aktualizacją (rozwojem lub usuwaniem problemów). Co do zasady Dostawca dokłada starań, by planowe przerwy były realizowane wyłącznie w godzinach nocnych. W przypadku, gdy z dowolnych powodów będzie to niemożliwe Dostawca będzie informował o planowanych przerwach w dostępności Platformy CKV za pośrednictwem komunikatów w samej Platformie bądź profilu facebookowego Platformy CKV.

§12 Zmiana regulaminu, postanowienia końcowe

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
  2. Każdorazowo w przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie Dostawca poinformuje Nabywców i/lub Użytkowników (w zależności od tego, na kogo wpływ będzie mogła mieć wprowadzana zmiana) wysyłając informacje o zmianie na adres poczty elektronicznej i przekazując treść regulaminu po zmianie. Jeżeli w ciągu 14 dni Nabywca lub Użytkownik nie wypowiedzą umowy na zasadach określonych w §10 oznacza to, że Nabywca lub Użytkownik akceptują nową treść Regulaminu.
  3. Żadna ze stron Umowy nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej. Na potrzeby Umowy pod pojęciem siły wyższej rozumie się zdarzenia zewnętrzne nieprzewidywalne i niezależne od Dostawcy, Nabywcy czy Użytkownika, w szczególności takie jak: wojna, zamieszki, katastrofy, powodzie, zakłócenia komunikacyjne, zjawiska atmosferyczne, strajki, ataki na systemy informatyczne, epidemie i stany epidemiologiczne.
  4. Podstawową formą kontaktu między Dostawcą a Nabywcą oraz Dostawcą a Użytkownikami jest forma elektroniczna, w szczególności z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
  5. Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania Umowy strony zobowiązują się rozwiązać w drodze negocjacji. Jeżeli nie dojdą do porozumienia, orzekać będą sądy powszechne właściwe dla siedziby Dostawcy.
  6. Regulamin obowiązuje od dnia 12 października 2020 r.